3/3

DAG 47

En sådan helg vi haft här hemma...
fotboll hela helgen och magsjuka också...
Vi har hunnit mycket!
Men gissa om jag är slutkörd nu när jag ska iväg och jobba..
Bara 5 dagar innan nästa helg...
Längtar redan!

Jag vaknar om nätterna och är som sandpapper i munnen...
undra om det har att göra med medicinerna jag tar nu?..
Äter ju en massa vitaminer, järntabletter och B12 tabletter.
Eller det har att göra med att jag dricker för lite under dagen?...
Jobbigt är det iallafall och vakna och knappt kunna röra tungan.

Idag är det ju 7500 steg som gäller,
så idag blir det jaga steg utav bara den!
Jag har ju ett väldigt stillasittande jobb, så
där blir det inga många steg att jaga!
Men jag får ut och promenera när jag kommer hem....
MINST 2 GÅNGER....
Tur solen skiner iallafall!

"LIVET ÄR INTE DE DAGAR SOM GÅTT, UTAN DE DAGAR VI MINNS"...

Linda


Kommentarer
Postat av: Karolina

Ett litet tips, ja inte mot sträv tunga utan mot stillasittande jobb. Ta en kvarts promenad efter lunchen, det är superskönt, uppiggande och genererar steg.

2008-03-03 @ 10:12:11
URL: http://river.webblogg.se
Postat av: miss xl

oj 7500, vart ska vi sluta egentligen? men det är bra du pushar på oss! Ingen vila här inte! :) Ska se om jag får till det imorgon! Ska rösta på dig nu!

2008-03-03 @ 17:58:01
URL: http://xl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0