5/3

DAG 48

Jag somnade igår kväll i soffan...
Låg och tittade på Barcelona (fotboll).
Sist jag kollade på klockan var hon 21:45..
sen vaknade jag 00:45 och fick masa mig in i sängen istället!

Så stegräkningen hoppas jag kunna fixa ihop innan jag åker till jobbet!
Ser att de flesta klarat stegmålet, så det blir många steg!

Jag klarade mitt stegmål,
stegräknaren visade 8334 steg.
Så jag är nöjd.
Sen tränade jag ju fotboll igår kväll....
och gissa om jag har ont i hela kroppen... (träningsvärk)
Men men...kul var det!

Jag har äntligen tagig tag i att beställa tid hos frissan...
På fredag ska jag klippa mig och fixa till håret lite!

Nu måste jag börja fundera på min nästa belöning..
som jag kommer få på 95 kg.......

Linda


Kommentarer
Postat av: emmely

Så lätt att man somnar framför TV`n , brukar göra det jämt på helgerna. Ha en fortsatt bra dag.

2008-03-05 @ 08:07:26
URL: http://graje.blogg.se
Postat av: emmely

svar: nej då .. jag är inte sjuk idag . Var nått konstigt i går kväll. Men nu är det bra igen.

2008-03-05 @ 08:19:10
URL: http://graje.blogg.se
Postat av: ejmis

Gårdagens steg, 7594.
Ha en fin onsdag!

2008-03-05 @ 09:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0