12/5

Vaknar upp till ännu en dag med sol och värme...
iallafall än så länge..
en fågel viskade i mitt öra att det skulle bli regn idag...
så vi får väl se!

Idag jobbar jag bara till 10:45,
på mitt vanliga jobb...
sen har jag fritidsgården till 20:00..
men jag är ledig 1 ½ timme mitt på dagen...
så jag hoppas på att solen är framme då!

Frukosten avklarad...
20 rågpuffar och 1 dl lättmjölk...
och mätt och belåten är jag!
Tänkte jag skulle övertala min man att grilla fläskfile till lunch idag...


Min belöning när jag väger 85 kg är ju en klippning och färgning av håret..
och det behövs...
håret liknar ju mest ett fågelbo nu..*L*
Så jag kommer väga mig redan onsdag denna vecka och se om det hänt något...
(måste ju boka tid, om jag vill bli klippt..)


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0