13/5

7 dagar tills vi åker mot varmare breddgrader...
Rhodos...
och jag ska njuta av varenda sekund av semestern!
Måste köpa bikini...
min passar konstigt nog inte..*L*

Somnade tidigt igår kväll och sovit hela natten...
men med mycket pollen i luften så är man rödögd och trött ändå!
Men en zyrlex kan rädda dagen, iallafall så man orkar med...*L*




Tänkte jag skulle ge mig på vibrationsträning ikväll..


man skulle inte göra det när man var nyopererad,
men nu är det ju ändå 4 månader sen jag opererades...
Så...
det ska förhoppningsvis inte vara några problem med det!




Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hallå! sitter på arlanda nu, on my way till epypten, alltså blir det ingen stegrapportering under en tid, kommer hem nästa onsdag, och då är du på väg förstår jag :-) ha en trevlig resa !!

2008-05-13 @ 08:26:17
URL: http://popstars.blogg.se/
Postat av: pej

Åh va härligt att åka till Rhodos. Vi åker till Mallorca i slutet på juni. Längtar sååå mycket!

Om du ska köpa bikini rekommenderar jag starkt Stadium. Mycket att välja på till bra priser!

Ha en bra dag!

Kram

2008-05-13 @ 08:45:45
Postat av: Miss Blue

Gud så härligt med semester! Rhodos är underbart!

2008-05-13 @ 12:13:12
URL: http://sweetmsblue.blogspot.com
Postat av: Mie

Tänk vad bra att det finns mediciner mot detta eländes pollen, jag har samma problem=/. Rhodos gud så underbart=). Vibrationsträning låter spännande, skulle kanske prova det jag med! Ha en bra dag!

2008-05-13 @ 13:00:47
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0