15/5

Hemma efter en familjekväll på sonens lägerskola...
med en pollenallergi som inte är av denna världen!
Snuva, täppt näsa, kliande och rinnande ögon...
ser ut som 7 svåra år!
Och mår som det också!
Vilken tur att jag inte skulle sova där...
Men nu är jag hemma och tagit mina tabletter,
så det ska väl lugna sig om ett tag!

Vi bjöds på kyckling,pasta,massa grönsaker,vattenmelon, bröd och dricka!
Som tur var det buffe`och jag kunde ta det jag ville ha!
Så ännu en dag utan dumping!

Nä, nu är det duschen som väntar..
(måste bli av med all pollen på mig!)
Sen soffan och någon bra film!
Har inget inplanerat förrän 10:30!
Så kanske sovmorgon
...

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Katta

Vad jobbigt med pollenallergi. Tur man slipper det! Dagens steg: 14515 st

2008-05-15 @ 21:47:33
URL: http://kattasegen.blogg.se/exercise/
Postat av: ejmis

I går gick jag 5233 steg.

2008-05-16 @ 07:39:59
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0