29/5

Japp, då var frukosten avklarad!
Och den smakade ljuvligt...
inget ont i magen efteråt..
bara mina vanliga goda "kuddar"!

Solen skiner så det blir väl till att ta en bok och lägga sig på altanen
och bara njuta..
(idag också..)
Tänkte jag ska ut och jaga steg en runda nu på förmiddagen också..
jag och musiken....
får väl kanske ta med mig mannen och hunden också...*L*
Men det är ganska skönt att bara "pinna" på alldeles själv!

Grillat till middag låter som en kanon ide´...
Får kolla frysen..
annars får jag väl ta en runda till affären också idag!

Undra om jordgubbar har börjat säljas än?...
Jag är grymt sugen på det...

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Evisen

Tack för besöket! Jordgubbar är gott! Nu blev jag sugen... Ha det bäst!

2008-05-29 @ 10:28:35
URL: http://www.metrobloggen.se/evisen
Postat av: linnea

värför heter din blogg så? har du gjort en operation eller?

ha det bra:D svara gärna:)

2008-05-29 @ 11:07:48
Postat av: mie

Välkommen hem=) Brun o fin nu förstår jag=). Ska ta o bege mig ut i solen nu!

2008-05-29 @ 11:13:36
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0