30/5

Japp, ännu en dag närmare 30 årsdagen..
och än så länge ingen 30-årskris i sikte..*L*

Jag fick en extra ledig dag idag...
så jag kan njuta av vädret idag också...
och sen ska jag ordna med försäkringen..
(från förseningen av resan..)
så får jag lite pengar tillbaka.
Och det är ju aldrig fel,
helst nu till sommaren.

Vi har bokat hotell i Stockholm i början av augusti,
och på väg hem ska vi stanna i Skara och gå på sommarlandet!
Resa i halva Sverige med husbil...
och kunna stanna var vi vill...
ska bli skönt!
En kompis ska flytta upp till Södertälje om några veckor,
så vi ska göra Gröna Lund med dem!

Mina 20 fraskuddar är avklarade,
men idag ska jag vara noga med vattnet!
Har slarvat lite med det under semestern...


Linda
lägg gärna en röst..
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0