4/5

Nu börjar min långledighet gå mot sitt slut!
Och jag har njutit i fulla drag!
I morgon börjar allvaret igen...
långa dagar...
men så gott när man får lönen!
Och då ska det shoppas!!

Jag tog tag i mitt liv ,
körde och köpte en stegräknare!
Så nu har jag en som funkar igen...
Den står nu på 1978 steg och då har jag bara haft den på sen 19:00.
Så i morgon är jag med i leken igen!

Ikväll blev det potatisbullar och kokt korv...
med lingon!
1 potatisbull och ½ korv...
och majs till det!
Och jag fick en middagsgäst...
pappa kom på besök!
Vi träffas inte så ofta så det var kul!
Sen kom mamma också...
så då fick jag bjuda henne på rabarberpaj!
Fast mamma är så gott som en inreding i huset..*L*

Nu blir det duschen och sen soffan...
vem vet..
de kanske visar någon fotboll...*L*
Vad hade jag gjort utan denna sport?...


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!




Kommentarer
Postat av: mia

nej vem vet du kanske till om med får uppleva att mac står i mål.

2008-05-04 @ 21:19:17
Postat av: Katta

Dagens stegresultat: 12821 st.

2008-05-04 @ 21:20:42
URL: http://kattasegen.blogg.se/exercise/
Postat av: Ninni

Dagens stegresultat..slår ner blicken och skäms lite grann...bara 7892!!

2008-05-04 @ 22:03:00
Postat av: lillaviola

Japp, då kom man i mål till slut...9636 steg och en underbar dag!

Kram

Visst blir man beroende på ett bra sätt med stegräknare.

Jag har en i reserv...utifall att :-)

2008-05-04 @ 22:38:36
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0