5/5

Hemma efter en lång dag...
men den har inte känts så lång!
Och tur är väl det...*L*
Vem vet jag kan kanske vara ledig på fredag...
lös och ledig hela dagen!

Jag vägde mig i morse...(blossande kinder av skam..)
86,2 kg...
trots helgens goda mat och dryck!

Trots att jag gått ner 33,1 kg så "känner" jag inte det.
Jag har visserligen inte ont i vristerna och fötterna...
och det är garanterat en av alla positiva grejor av min viktnedgång.
Men när jag ser mig i speglen så ser jag samma Linda som innan...
och det är jag glad för...
Det är inte mycket lättare att göra saker nu som då...
Och visst märker jag det på kläder...
men inte i huvudet...
Trots att jag måste äta mindre och oftare,
samt inte för sockerrik eller fet mat..
så känns livet som innan...
förutom värken i benen!
Och den är jag nöjd med att slippa!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Ninni

va skönt att du känner att du är kvar och skönt att värken är borta!



Mina steg idag 11002..lite bättre än igår!

/Kram

2008-05-05 @ 21:11:24
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: mia

Väger marcus mer nu???

Kram

2008-05-05 @ 21:14:52
Postat av: lillaviola

Hejsan! Idag har jag samlat ihop 12076 steg! Och jag tycker inte att jag har gått ngt alls.

Kram

2008-05-05 @ 21:33:25
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Hannah

Måste bara säga att ni alla "Stegare" är så grymt duktiga!

Jag hejar på er!

2008-05-05 @ 23:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0