5/5

Nä..nu ska jag ställa mig i en varm dusch...
sen ska jag krypa ner i soffan och mysa!
Funderar på att ställa klockan så jag inte missar Sveriges match i natt...
Min man har idiotförklarat mig...
men om jag somnar snart...
så hinner jag sova några timmar innan..
och sen någon timme när det är slut!
Men risken är stor att när klockan ringer så orkar jag inte........

Stegmålet har jag nästan rott i hamn...
bara några ynka steg till...
sen är jag över 9000!
För vi kör 9000 steg denna vecka också...
så vi hinner vänja oss...
och lägga om våra rutiner...
och stegjagningen...


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Katta

Dagens steg: 13841 st

2008-05-05 @ 21:50:43
URL: http://kattasegen.blogg.se/exercise/
Postat av: lillaviola

Låna mina ord, vi behöver dem lite till mans...

Och det är ju kul om fler tycker som jag, man är inte så "udda" då!

Jag bara måste göra detta för att inte bli bitter och sur...

Tack

2008-05-05 @ 22:24:39
Postat av: ejmis

9087 steg idag.

2008-05-05 @ 22:45:48
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0