6/5

Jag njuter i fulla drag av vädret vi har...
sol och värme!

Jag vaknade och kollade lite på hockeyn inatt...
men jag power napade mig igenom hela matchen...*L*
Och trots det så är jag hyfsat pigg idag...
än så länge iallafall!

Ta nu med er de underbara orden från Viola idag
!  

 Om ingen tror på mig så måste jag väl göra det själv


Jag är så bra som bara jag kan vara 
Jag ska lyckas med det jag har tänkt
Ingen kan ta i från mig min egen lycka
Om jag inte vill det
Alla kan inte älska mig men jag kan älska mig själv! 
Big Hug 
Jag ska ge mig själv en klapp på axeln, då kan det bara bli bättre


Med dessa underbara ord ska jag erövera världen idag!
Tack för lånet Viola!  http://www.lillaviola.blogg.se/ 

 

Linda

Kommentarer
Postat av: Ninni

Bra ord dom ska jag bära med mig idag...för idag är jag såå trött så det känns som jag inte skulle orka nåt!



Ha en toppendag, kram

2008-05-06 @ 08:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0