STEGRÄKNINGEN 14/5

Här är vi som duktigt och troget jagar våra steg....

EJMIS    
www.ejmis.blogg.se
                     11134 steg

KATTA    
www.kattasegen.blogg.se
                      10558 steg

VIOLA      
www.lillaviola.blogg.se
                        9825 steg

LINDA      
www.fetmaoperation.blogg.se
                          9086 steg

NINNI        
www.ninni.blogg.se 
                      räknaren fått fnatt...

JENNIFER   
www.popstars.blogg.se
                            semester!

Jag uppdaterar....

Linda

Kommentarer
Postat av: lillaviola

Man kanske vill ha stegräknarsemester, nej jag jagar nog på.Vad ska jag annars göra? fniss

Bara du njuter så går jag. Kram

2008-05-15 @ 20:32:00
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0