10/11

Igårkväll fick jag så där akut ont i magen igen...
Undra om det verkligen kan vara gallan?
eller något annat som spökar...
ont gjorde det iallafall!
Gick och la mig redan vid 20:30,
sen låg jag i sängen i foserställning någon timme.
Men när jag vaknade idag så är jag som vanligt!
(och tur är väl det!)

Frukosten avklarad,
20 rågfraskuddar, 1 dl lättmjölk.
Alldeles precis lagom!

Tanken var att jag inte skulle äta något godis under november,
men det har kört sig rejält!
Så nu har jag bestämt mig för att ta nya tag,
så inget godis förutom på lördagar!
Detta gör jag för att jag ska få in mina vanor till maten igen.
(har blivit mycket slarv på sistone)
Rutiner och viktigt,
men äter jag något godis emellan,
så känner jag j inte av hungern på samma sätt.
Jag blir ju mätt bara jag äter godis,
och det är inget bra!
Så idag är min nya början!

Idag blir ännu en lång dag,
först jobbet,
sen fritidsgården!
(så motionen får jag på köpet idag...*L*)

Linda

Kommentarer
Postat av: Moi

Hoppas du får en bra ny vecka! Kram!

2008-11-10 @ 08:12:00
Postat av: Lillaviola

Hej på dig!

Jag är dålig på att skriva,men jag läser dina rader.

Hoppas du känner dig i form och kan njuta av dagen.



Du vet väl att kroppen kan man aldrig lura, och det du ha gjort under det här året gör väl att kroppen också "talar";-)

Det gäller bara att få sista ordet..

Kram

2008-11-10 @ 11:15:23
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0