1/11

Visst var efterrätten smaskens!
Hade bara marzansås, men vaniljkräm hade varit pricken över i:et!

Mår faktiskt hyfsat bra nu!
Måste va den goda maten och myset ikväll!
Ett glas cola zero nu hade inte varit dumt,
törstar som en kamel efter vitlöksdippen..
(provade även chips och vitlöksdipp idag,
men det var ingetr vidare!)
Fast jag har i och för sig aldrig varit någon stor älskare av chips innan heller!
Färsk frukt är bäst...
men det är inte alltid man har det hemma!
(har inte ens ananas i burk hemma idag!
och då är det riktigt illa!)
Men ingen dumping,
så jag måste ha tagit det försiktigt!
Och det måste ju vara bra..
Eller?...

Linda


Kommentarer
Postat av: Linda

S: Haha, jag skulle bara retas lite med dig ;P Förlåt ;D



Åfan, ska du på Yllan på julmarknad nästa helg då? ;)



Ghostbusters är roliga som fan. Själv ser jag The Grudge på femman ;D

2008-11-01 @ 22:59:10
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0