12/11

Jag har sovit och bakat äppelkaka!
(smakat den också 4 msk och lite glass..)
Ikväll känns det hyfsat,
men är fortfarande trött och känner mig lite "off".
Men nu är det snart läggdags och när jag sen vaknar är det ju en annan dag!
Allt kan ju bara bli bättre!
(hoppas jag!)

Har funderat mycket på det här att ta tag i mitt motionerande,
tror det är det kroppen fattas,
att få köra riktigt slut på sig själv,
vakna med träningsvärk så man knappt kan gå...
Öm i hela kroppen....
Så tanken
(som många vet kan den ändras...)
är att på fredag ska jag åka in till friskis och svettis och köra ett pass!
(Ska ju ändå in och ta prover efter jobbet)
Och när jag vaknar på lördag ska jag vakna med träningsvärk!

Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHA, skojar du? Det känns som en jävla bläckfisk har bränt mig. Eller vad heter domdära som bränner? Du vet domdära slibbiga kletiga sakerna.. Uscha :S Ont göre iaf.



Yeey, ska du också börja träna? :D Jag har gjort det i en hel vecka nu. Måttligt stolt över mig själv är jag :)

2008-11-12 @ 20:09:36
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0