15/11

Idag har jag ätit den godaste smörgåstårtan jag någonsin smakat!
Med räkor, lax och pepparrotsvisp!
Och det utan att dumpa!
Även glass och 1 kaka till efterrätt!
En riktigt god lördag!

Huvudvärken har kommit smygande,
och börjar nu bli värre...
en varm dusch och sängen väntar...
(ska titta på Sunes jul också..*L*
om jag inte lyckas somna vill säja!)

I morgon blir en lika hektisk dag som idag...
fotbollscup fram till middag,
sen handbollsmatch,
sen hämta hem sonen från att ha tittat på en annan handbollsmatch...
Viken tur att jag bara har två huliganer!!!
Men mycket av det de gör på fritiden tycker jag också om,
så jag ska inte klaga.
Klaga kunde jag gjort om mina hulignaer satt inne och spelade data hela dagarna
och vägra göra något annat.
Så jag är nog ganska lyckligt lottad ändå!

Känner mig lite julig,
ska kanske värma på lite glögg och lägga mig och mysa i sängen till "Sunes Jul!"?....
Och en liten pepparkaka...
Det är ju ändå lördag...!

Vad får er att känna er juliga?

Linda


Kommentarer
Postat av: Lina





Saffran...doften av saffran, apelsin och glögg gör att jag får julkulor runt skallen. s

2008-11-16 @ 01:31:50
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0