17/11

Det mesta "onda" har jag drivit ut ,
om jag gjort det med vatten eller inte ,
det är den stora frågan?

Tandläkarbesöket gick så bra det kan gå med lite stesolid i kroppen,
fast de undrade om jag skulle köra bil hem...
(vilken tur man kompisar som ställer upp för en..)
Så lite flummig var jag nog!
Men nu är jag som vanligt igen..
(nästan..*L*)

Sitter här med mitt vatten och kämpar..
9 dl har jag fått i mig!
Och det är bra, för mig!
Några dl till ska jag nog få i mig innan jag stupar i säng...

Linda

Kommentarer
Postat av: Sus i dus i desperat träning!

Hej! Nu var det ett tag sedan jag var här!

Ville bara kika in och se hur det går för dig! Du har verkligen varit duktig och ett helt år har snart gått!



Jag önskar lite mera bilder på fina dig!



Kram Sus

2008-11-17 @ 20:07:22
URL: http://sus68.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0