18/11

Nu har jag "glidit" ur myskläderna och hoppat i något mer representabelt.
Ska på möte ang om vi ska ha vår fritidsgård kvar eller ej...
Jag hoppas ju självklart på att den ska få vara kvar!
Jag är ju uppvuxen där..*L*.

Middagen med fläskfile var utsökt..*L*
(om jag får säja det själv..*L*)
Men måste se till att dricka mer vatten ikväll...
annars kommer väl min huvudvärk tillbaka..
och det vill jag inte!

Började titta på Staffan och Bengts julstrul idag..(julkalendern för längesen...*L*)
Snacka om humor!...
Tom lill-huliganen tyckte den var rolig!

Vilken julkalender tycker ni har varit bäst?

Linda


Kommentarer
Postat av: mia

Sunes Jul och ture sventon

2008-11-18 @ 17:25:17
Postat av: mie

Oj det finns många jag gillat, men jag kommer inte ens ihåg vad dom heter hihi=). Kram!

2008-11-18 @ 17:43:38
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, Staffan och Bengt, vilken nostalgi!

Min favorit är Teskedsgumman, den fick jag på DVD förra året... ska nog kolla lite på den, är ju bara 47 år ung! :D

2008-11-18 @ 22:28:31
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0