18/11

Druckit 33 cl citron ramlösa,
och det räknas ju också som vatten,
fast jag blir lite "bubblig" i magen..*L*
men det är det värt!

Även en pepparkaka har slunkit ner på mötet ikväll...
men jag når inte dåligt för det!
Jag tror man blir snällare ju fler papparkakor man äter..*L*
och jag som älskar dem, måste vara gudasnäll!!

NU ska jag få i mig lite mat,
fläskfile och potatis som blev över innan...
Och go sås...
MUMS!
Fast jag är inte hungrig...
men äta bör man...
annars dör man!
(har jag hört!)
Det är förmodligen kolsyran som gör att jag inte känner hungern...

Sen ska jag titta  på Staffan och Bengts julstrul!
En kanon avslutning på en bra kväll!

Vad är jul för er?...
pepparkakor?
adventsljusstakar?
kalle anka?...

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0