18/11

Lill-huliganen är hemma för magont,
varit på toa någon gång,
meninget allvarligt.
Så jag är hemma idag också,
vilar upp mig för mogrondagen,
så det är jobb igen.
Huvudvärken hängr kvar,
men är inte lika intensiv som innan,
bara molnande.

Och idag ska jag få rätt på maten också,
så att jag sen mår som en prinsessa!

Idag gör min kusin samma operation som jag gjort,
och jag önskar henne all lycka till i världen!
Tror hon ligger på oprerationsbordet just nu!

Mellanmål nästa,
sen en massa vatten efter det!

Jag längtar tills julen,
tills jag får börja julpynta och
julbaka!

När är det för tidigt för julstök?

Linda


Kommentarer
Postat av: mia

Nu men inte om två veckor lagom till första advent.

I alla fall enligt min menig, jag tar fram allt då i alla fall.

Men julbak!!! Det överlåter jag till dig vännen.

Mia

2008-11-18 @ 12:23:46
Postat av: Lisbeth

Jag säger som dansken; "hver gang". Tänker inte stöka fastän jag för första gången i mitt liv har all tid i världen, fast jag ska göra "tummakagor" dvs mandelmusslor.

2008-11-18 @ 14:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0