19/11

Ikväll är jag TRÖTT!
Det har säkert med vädret att gör...
blåser och är ruggigt, kallt och trist!
Jag vill ha snö istället!!!
"Pratade" med kompis E i Stockholm och de har minsann fått en bunke snö...
(hoppas den är kvar tills jag ska åka upp!)

Nu ska jag in i min varma dusch och få i gång blodcirkulationen lite  (bli varm..*L*)
Sen några avsnitt med Staffan och Bengt!
Och ett glas varm mjölk!
(½ knäckebröd med ost, ska jag också få i mig..)
Tro det eller ej...
jag hoppar över Sverige matchen idag..
(jag måste vara trött!!)

Sista arbetsdagen denna vecka, har jag i morgon....
GOTT!
(fast jag har och göraq på fredag ändå..*L*)
Men det är ju tanken som räknas...
ELLER?

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0