26/11

Ikväll har vi varit hos min mormor på kalas!
Hon bjöd på skinkgratäng som var hur god som helst,
(säkert en massa grädde..*L*)
och jag fixade kvällen utan dumping..
åt till och med lite marängtårta!
Känns som att man börjar lära sig hur mycket man tål,
av de godsakerna man inte ska äta så mycket av!

Har även varit iväg och fixat mina naglar,
fyllt på med gele`.
Funkade jättebra när jag gjorde dem sist,
de har nu varat i 6 veckor ca...
men nästa gång ska jag fixa det själv!
Har köpt ett gele`set med allt!
Så nu kan jag ha fina naglar,
utan att behöva tänka på kostnaden!

Nu väntar en varm dusch och sen en skön säng!
(vattengympan hann jag inte med ikväll...)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0