27/11

Dagarna springer iväg och julen närmar sig fort!

Åt min "vanliga" frukost 20 rågfrskuddar och 1 dllättmjölk,
så nu mår jag som en prinsessa igen!
Tror min kropp inte vill veta av vitt bröd överhuvudtaget...
jag mår inte alls bra då jag ätit det.
Men enligt dietisten så "klumpar" det sig i den nya lilla magsäcken,
så jag tror nog jag kan klara mig utan vitt bröd..*L*

I morgon är det vägdag igen,
men dena veckan tror jag att jag stått stilla i vikt!
Men det gör inget,
jag är ju snart nere i mitt mål,
68 kg.
Och målet är ju att klara det innan jul!
Så några dagar till har jag på mig.

Fick ett erbjudande av ett internet företag,
precis när jag gjort operationen..
Om jag klarade gå ner till mitt mål,
68 kg,
så skulle jag få en helt ny klädgardrob...
så 68 kg....
HERE I COME!!!

Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0