28/11

Idag bär det äntligen av!
Jag och mannen behöver det,
det har varit mycket och vi behöver lite tid för oss själva.
Bara njuta av god mat och sällskapet,
inte bara vara mamma och pappa!

Frukosten avklarad,
2 dl mannagrynsgröt
och nu har jag ont i magen....
suck!
Det är förmodligen för jag åt snabbt,
jag vill ju iväg!
Men se...
synden straffar sig själv..*L*
Tur det "bara" är en liten dumping....

Packa ner det sista,
sen ska huliganerna bli klara för skolan...
och sen!
ÄNTLIGEN!
Ska vi åka!

Blir nog lite shopping också...*L*

Linda

Kommentarer
Postat av: Katthis

Hejsan

Förs vill jag bara säga wow, vilken häftig resa du gjort och så bra resultat.

Har en fundering angående dina "dumpningar". Om du undviker snabba kolhydrater så kanske du inte får dem så ofta.

2008-11-28 @ 08:00:11
Postat av: Lina



Hoppas att ni får en helt underbar helg tillsammans!!



2008-11-28 @ 10:13:43
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: 17 år och pilot

Mannagrynsgröt som är så gott!

2008-11-30 @ 21:50:58
URL: http://aco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0