30/11

Hemma igen,
efter en härlig helg,
med MYcKET shopping och mys!
För att inte tala om dumping...
igårkväll "däckade" jag vid 19:45...
så kvällen blev väl inte riktigt som vi tänkt..*L*
Jag hade slarvat med maten och när jag sen väl åt,
så blev det fel..
inte för mycket fett..
inte för mycket socker...
inte för mycket kolhydrater...
utan jag dumpade på kycklingfile,sallad och mango!
Men jag njöt så länge jag åt..
ca ½ kycklingfile, 4 bitar mango och lite sallad...

Julklapparna är så gott som klara,
så sådant hysteri behöver jag inte bry mig så mycket om...*L*
Utan jag kan njuta av julen som kryper närmre och närmre!
Sitta och titta på alla härliga julpynt som kommit upp,
(väntar bara på granen också..*L')
Titta på alla levande ljus,
som brinner så fint.
Fast lite julstress ska jag ha...
julbaket!
Marsipangodis, wienernougat, mozartkulor, pepparkakor,
lussebullar och andra härliga julsaker!
Kan redan känna doften av dem..*L*
Om nu någon missat det så älskar jag julen!
Njuter i fulla drag!

Jag glömde att väga mig i fredags...
så jag får snällt vänta tills nästa fredag med min vägning.
Men ingen större skada skedd!

Linda

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vad läskad jag blev när jag läste här nu då!

Glad första advent!

Kram Petra

2008-11-30 @ 21:05:29
URL: http://redsun.blogg.se/
Postat av: Lina

2008-12-01 @ 15:24:28
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: Lina



Åh..låter som en otroligt härlig och mysig liten resa. =)



Man FÅR faktiskt äta som en "normal" människa och bara känna sig mysig när man är borta sådär.

Det är ju annorlunda om man kör på så varje dag =)



2008-12-01 @ 15:25:36
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0