3/11

Äntligen en LÅÅNG dag som snart är till enda!
Har jobbat på fritidsgården ikväll,
så min arbetsdag blev på 12 timmar 15 minuter istället för
5 timmar...
men men...
vad gör man inte för huliganerna!?!....
Tur hela familjen är fritidsgårdsbitna...*L*

Så maten har jag slarvat lite med idag...
(drickan funkat så där..)
så vi får se hur jag mår i morgon!

Men motionen däremot...
Ha ha..
vad jag har fått ihop steg..
(om den funkat..)
spelat pingis hur länge som helst..
och rundpingis också!
Det kallar jag förena nytta med nöje!..*L*


Nu väntar en LÅÅNG och varm dusch
och sen min härliga säng!

Och hopp om att imorgon så är det en dag som är min..
bara min...
efter 5 timmars jobb!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!



Det är vackert på något sätt när man inte räknas som sjukligt fet längre. En konstigt känsla..och acceptera kroppen får ta den tid det vill..en vacker dag så hoppas man ju kunna se sig själv och säga " Fan vad du är vacker" ..s.. eller något.



Tyvärr så är det inte alla som får en bukop i mitt län, det är strikta regler på dt och en del blir utan.

Förutom det så är det inte en plastikkirurg de hyr in, utan en "vanlig" kirurg som bara skär bort lite skinn.

Det kräver 2 års viktstabilitet och under bmi 25 + att hänget skall ha en vis hängd och ha problem med det..ite ens då är det skertman får det.



Min kropp behöver "skulpteras" och fettsugas...vilket landstinget inte gör..( helt förståeligt. ).



Så jag skall investera i mig själv. =)



/ Kram

2008-11-03 @ 22:54:40
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0