5/11

Kommit hem från jobbet,
men känner mig tung i huvudet.
Lill-huliganen håller på att göra mig tokig!
Han är inne i en 8 års trots..
och den verkar aldrig ta slut!
Och saken blir ju inte bättre när inte jag mår bra...
Nu är det till råga på allt läxdags....


Jag har ätit 2 nötcreme idag,
klarade mig utan dumping,
men de var godare innan jag ätit dem än efter.
(om någon förstår hur jag menar)

Jag vill ha ännu en "slappekväll" idag!
Slippa ta några beslut,
bara vara.
Just nu känns det jobbigt att bara tänka på att jag ska göra middagen.  
Men vissa dagar ska väl vara sådana här...
Gäller att se det positiva..
i morgon är en annan dag!

Jag måste börja motionera,
bli riktigt trött,
jag börjar bli för bekväm av mig!
Kanske det jag behöver,
en riktig genomkörare?..
Någon som vill följa med på vattengympa ikväll?...

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0