1/10

Fick tid hos dietisten på tisdag klockan 15:00.
Och hon ville att jag skulle skriva ner allt jag åt och drack from i morgon.
Så det blir att börja skriva ner intaget av mat igen.
Innan operationen så la jag ner så mycket tid och energi på att skriva vad jag skulle äta,
när jag skulle äta,
hur jag skulle äta och hur jag skulle motionera.
Så kunskapen har jag...
denna gången tror jag inte jag misslyckas så som jag gjort de andra gångerna.
Men det blev en viss känsla i mig trots allt.

Åt 3 tacochips och 3/4 dl tacogratäng,
magknipet är här och nu väntar soffan.
Värmen har infunnit sig,
men snart kommer kylan igen!
Undra om det är så här det kommer kännas när man når klimakteriet?

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0