12/10

Idag ska vi ha ännu en mysdag!
Inga måsten..
(förutom städa..*L*)
Bara skutta omkring här hemma utan varken mål eller mening..
kan livet bli bättre?
Till och med min man lullar omkrong och små sjunger..
han är nu inne på Magnus Ugglas låtar..*L*
(Ni som kä'nner honom vet att det inte hör till vanligheten..)

Tänkte även hinna med en promenad i höstvädret,
men regnar det stannar jag hemma!
Stegen ska ju ihop på något sätt,
och blir det inte på promenader,
så måste jag skutta omkring hemma för att jaga dem.
Och det blir himla mycket skuttande om jag inte tar någon
promenad!

Hur ser er härliga höst söndag ut?


Linda

Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: jaha okej, har allt gått bra och så ? känns de bra ? vad är kriterierna för att man ska få göra en sån ? vet du det...?? Vad vägde du innan och vad väger du nu ? och hur lång är du ?



sorry för alla nyfikna frågor ler hoppas det är okej.



Ha en underbar dag !

kram

2008-10-12 @ 17:09:43
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Dani

Hej Linda,

Vilken härlig blogg du har. Roligt att du har lyckats så bra med din kamp. Jag kämpar fortfarande och har tagit tag i viktväktarna en sista gång. HAr blivit rekommenderad operation av en bekant som själv har gjort det. Det var så jag hittade hit, surfade efter all info som går att få tag på.

Jag är tyvärr alldelles för rädd för en operation, men tycker det är jättehärligt när andra har lyckats och mår bra av det.

Må gott

Dani

2008-10-12 @ 19:59:38
URL: http://danijela-dani.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0