13/10

Idag funkar det att komma in på bloggen,
igår var det helt omöjligt, segt och irriterande!
Men som tur är så har vi en ny dag framför oss!..'L*

Igår var en sådan dag jag bara gled med livet,
och inte gjorde någon vettigt,
ack så skönt det bara är att vara.
(Fast jag blev lite rastlös fram på eftermiddagen..*L*)

Frukosten avklarad,
20 rågfraskuddar och 1 dl lättmjölk,
mellanmål ska jag stanna och köpa,
mina älskade clementiner!
Och till lunch blir det kyckling, hemmagjord klyftpotatis och lite rödvionssås,
snacka om festmåltid på jobbet...*L*

Igår fick jag inte ihop mina steg till målet,
blev bara 8372 steg,
och då skuttade jag runt hemma framför tv`n och tittade samtidigt på
"Helan och Halvan"!
Så idag blir det många skutt under hela dagen
(så jag slipper stå och skutta framför tv`n ikväll igen..)
Jag känner mig nöjd med när jag jagat ihop mina 10000 steg,
så det vill jag fortsätta med.
Det är inget som är jättejobbigt,
ingenting som tar en massa tid,
utan något som jag
(förhoppningsvis) har klarat av under dagen!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det hade varit kul att se före och efter bilder på dig.

Det är en fantastisk viktnedgång. Men att bara skriva siffror gör inte att man riktigt fattar hur stor skillnad det verkligen är...

2008-10-14 @ 00:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0