14/10

Jobbat och nu städat..
och nu sitter jag och försöker få i mig ltie mat.
Synden straffar sig själv...
bara för att jag slarvade igår.
Så nu gäller det att fort hitta tillbaka till mina vanliga mål.
Magen "svider"
och jag är hungrig hela tiden,
men när jag väl ska äta,
så vill det inte riktigt som jag vill.
Men jag har ingen annan att skylla än mig själv,
så det är bara att bita i det sura äpplet!

Idag fick jag två kläningar hem som jag vunnit på tradera,
och de passar bra båda två.
Men storlekar är konstiga...
i den ena kläningen är det storlek 36,
och jag tycker den är stor...
Men den ska kanske vara stor...
(jag tycker inte längre om stora, pösiga kläder..*L*)

Ikväll ska jag ha
me and I  party,
så det kommer lite folk.
Fika och lite skvaller ser jag fram emot..*L*
Och vem vet..
det kanske blir något klädplagg!

Vad tycker ni om  Me and I `s kläder?
www.meandi.se

Linda

Kommentarer
Postat av: Moi

Hej! Nu är jag tillbaka, saknade att skriva av mig i bloggen. Jag tycker vissa av Me and I:s kläder är fina, min kompis hade sådant klädparty i helgen och köpte en jättefin tunika till sin dotter och sig själv. Vad tycker du? Blev det något shoppat? :) Kramar

2008-10-14 @ 21:43:42
URL: http://www.metrobloggen.se/itsmoi
Postat av: emmely

Hoppas du hade kul på partyt ! Blev det några kläder?

2008-10-15 @ 07:04:12
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0