15/10

Blev inte så mycket shoppat igår...
ett hemligt plagg till mig och ett till mannen...
Huliganerna ville inte ha några av kläderna..*L*
så på den fronten blev det billigt!..*L*
Jag beställde även ett par gråa plyschbyxor i storlek S,
men de är förmodligen helt slut!
Så 99 kronor blev jag fattigare igår..*L*

Vaknade idag också med huvudvärk...
och jag vet varför.
Vatten, rutiner och riktig mat är det jag saknar!
Och idag lär jag inte bättra på mina odds att vakna huvudvärksfri i morgon!
Idag är det tandläkaren som gäller!
USCH, FY och en massa annat!
Som tur är ska jag få en liten kulig pilla
innan det är dags att ta tjuren vid hornen!
Så idag slutar jag 13:00,
för att åka och hämta de kuliga pillren,
(lät inte bra..)
Sen ska jag hem och stoppa i mig dem och låta dem verka ett tag,
sen bär det av till tandläkaren.
Har tid 14:20.
Så skänk gärna mig en tanke,
en snäll sådan!

Linda


Kommentarer
Postat av: mie

Oooh har du stl S nu? Det var ett tag sen jag kom i den stl haha, men skam den som ger sig! Jag försöker o försöker men förhoppningsvis blir det väl någongång resultat med=). Kram!

2008-10-15 @ 16:14:13
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: TT

Uuuuh, självklart tänker jag på dej!

Kommer nog att behöva piller jag med när jag på darrande ben ska ha råd att gå till tandis.

2008-10-15 @ 16:19:02
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0