16/10

Igår blev det både vattengympa och riktig mat,
så nu är jag på rätt spår igen!..*L*
Känns i kroppen att den fått arbeta,
SKÖNT!

Jag klarade nästan stegmålet igår...
9379 steg fick jag ihop!
(men då har jag inte räknat in vattengympan!)

Även ikväll ska jag ge mig på ett pass med vattengympa!
(fast denna gången är det i lite varmare vatten igår!)
Känns skönt att bli trött i kropen.
På lördag är tanken att jag ska ge mig på och träna lite fotboll igen!
(nu tränar de ju inomhus, och det är varmare än utomhus...)
Men tanken kan ju ändras många gånger!...*L*

Ikväll blir det förmodligen några timmar på fritidsgården också,
15:00-18:30,
men mannen är ledig idag och han har lovat ha maten klar tills jag kommer hem!
(en sån snäll man man har!)
Grillad fläskfile`med ris oxh kokt cheddarblomkål!

Nu bär det av på lite jobb,
men först till affären för att inhandla lite mellanmål och lunch!

Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en fin dag!

2008-10-16 @ 10:39:33
URL: http://lindaskriver.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Ha det sa bra. Vissa far varmen utomlands och utan anstrangning

2008-10-16 @ 20:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0