18/10

En riktig myskväll blev det med familjen!
Vi åt god mat..
(fläskkarre, "kurvig" potatis, cheddarblomkål och brunsås...)
när den väl blev klar!
sen tittade vi på Gremlins!
Helmysig film...
små söta monster,
precis som mina små söta huliganer,
fast som tur är förökas inte mina av vatten...*L*

Har även druckit ett glas röd vin,
mumsigt värre!
Måste ju börja ladda upp nu,
ska ju på Ladies night på fredag!
och med 13 tjejkompisar kan det inte bli annat än hårt!
Tur vi ska sova på hotell...*L*

I morgon blir det sovmorgon,
hoppas jag!
Ska hålla huliganerna uppe länge ikväll..*L*
Men känner jag mig själv rätt så är väl jag först upp i morgon..
Finns energin då så får jag ge mig ut en runda,
men jag tror inte det..*L'
Jag har blivit LAT!
och bekväm....
helst nu när det börjar bli kallt,
då trivs jag bättre inne!

Nu ska jag besöka min varma dusch för att sen krypa ner och kolla en film till!
Men inga monster denna gången..*L*
Då har vi kanske bägge huliganerna i sängen inatt..*L*

Linda

Kommentarer
Postat av: emmely

Hej. Vill du vara med på en utmaning på min blogg? Det gäller alltså att inte äta något godis,chips, bullar, kakor, glass mm under november månad. Kolla in bloggen för mer info. Jag hoppas just du vill vara med!

2008-10-18 @ 23:15:21
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: mie

Godmorgon! Lät som en suverän kväll för er=). Kram!

2008-10-19 @ 10:48:22
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0