19/10

Fullkornsvåfflor blev det och det var absolut ingen skillnad.
Inte ens huliganerna märkte det!
HA!
Och min mamma var riktigt emot att vi skulle ha fullkornsvåfflor..
till och med hon märkte ingen skillnad!
Så det måste ju vara ett bra betyg!
Jag hade lite grädde och jordgubbssylt på mina två våffelhjärtan!
MUMS!
Och jag var inte ens i närheten av någon dumping!
Känns bra att jag lärt mig hur mycket jag kan äta och hur långsamt jag ska äta det!

Stegmålet har idag hamnat på minus sidan...
så det blir mitt enda mål i morgon att komma upp i 10000 steg!
(som tur är ska jag jobba lite extra på fritidsgården och
där brukar jag kunna jaga ihop en massa steg!..)

Nu är det sängen som väntar..
och "Macken" med Roy och Roger!

Linda

Kommentarer
Postat av: emmely

hmm .. zero cola är egentligen inte bättre än vanlig cola, så jag tycker att det inte ska drickas under utmaningen , men du bestämmer själv!

2008-10-19 @ 21:11:48
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Hahaha. Jag är allergisk mot allt, så jag kan inte ens käka våfflor. Trist va? ;P



Btw så hatar jag min stegmätare. Den bara piper och vägrar att sluta så den ligger inlindad i en halsduk ute i hallbyrån. HAHA. Så det blir inga 10000 steg här ;P

2008-10-19 @ 23:31:11
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: mia

Jodå hon skulle skicka dom i morgon.

Mia

2008-10-19 @ 23:39:21
Postat av: Moi

Oki, vad bra att det gick bra. I december förra året tog jag bort ett på magen typ, men på ryggen är det ju inte lika mycket fett och jag hatar sprutor :P



Ja visst är dom, jag har varit så nöjd med den jag haft i år så var tvungen att beställa en till nästa år också :)



Okej, vad roligt! Ja det vore trevligt, om jag är hemma och inte jobbar så ses jag gärna!



Våfflor är gott!



Hoppas du får en bra dag! Kramar från Moi

2008-10-20 @ 07:19:00
URL: http://www.metrobloggen.se/itsmoi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0