20/10

En låååång dag är äntligen slut!
Stegmålet nästan uppnått,
situpsen snart gjorda och jag har lyckats göra 5 gånger 3 armhävningar..
riktiga sådana ockås!
JAG ÄR STOLT!!
Och så har jag spelat massor av pingis idag på fritidsgården...
(det känns i kroppen, jag börjar redan få träningsvärk!)

Nu väntar en varm dusch och sen sängen,
jag sover nog innan jag lagt huvudet på kudden.
Fast "Macken" åker på dvdn idag också...
tredje kvällen gillt!
(ikväll har jag bara slutet kvar..*L*)

Imorgon efter jobbet ska jag hem och krypa ner i sängen och bara ta det lugnt och vila!
Ser redan fram emot det!

På fredag åker vi (ett tjejgäng)
iväg till "Ladies night" i Malmö,
och vi har VIP-biljetter!!!,
ska bli hur kul som helst!
(och tur har jag också...
jag är ledig hela veckan efter,
så jag behöver inte oroa mig för att bli "dålig" av alkoholen...*L*
men det blir lugnt ändå!)

Någon som ska eller har sett på Ladies night?

Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHAHA. Otur att bilden är tagen för 3 år sen då ;P



Jag var på Ladies Night förra helgen jag :P Btw, MALMÖ? Och jag åkte hela vägen till Linköping för att se det? :S

2008-10-20 @ 22:24:37
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0