21/10

Vaknade med en otrolig värk i kroppen...
träningsvärk kallas det visst!
Men det känns bra,
jag känner att kroppen har gjort något "vettigt"!

Stegen igår var 10373,
så målet för dagen klarade jag!
Och det ska jag göra idag också,
fast jag inte ska jobba på fritidsgården idag.

När jag kommer hem idag så väntar sängen en stund på mig!
Ska bli skönt att bara vara lite i dag.
Sådana dagar behöver jag också.

Rågfraskuddarna har slunkit ner till frukost,
med 1 dl lättmjölk.
Jag slog till lite extra idag och drack ½ dl apelsinjucie till frukost också,
mumsigt värre!..*L*

Jag har inte dumpat på flera dagar nu,
och det känns bra.
Jag har kanske börjat lära mig hur min kropp reagerar på vissa saker och hur fort jag kan äta,
hur mycket jag ska tugga maten osv.

Igår fick jag en remiss från sjukhuset ang gastroskopi...
kirurgen vill att jag ska göra en sådan undersökning,
(det vill inte jag!!)
så ser de om jag har gallsten eller något annat i vägen.
Men jag har inte haft ont i magne nu på länge,
så det kanske är ok att vänta.
Kötiden är ca 3 månader i Kristianstad,
så visst finns det tid!..*L*
Men gastroskopi är jag INTE intresserad av!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0