23/10

Igår fick jag mitt livs värsta dumping!
Och den varade från 19:45 till 23:15!
Jag hade grymma magsmärtor,
och allt pga att jag åt 1 ½ kula glass!
Och det slank nog ner lite förlätt..
(mao..jag var för glupsk!)
Jag till och med kräkte,
och det är första gången sen operationen...
så jag mådde inget vidare igår!
Och jag tänker inte äta 1 ½ kula glass på LÄÄÄÄNGE!

Idag har jag gett frissan fria händer med mitt hår,
vill hon klippa av det,
gör hon det!
Vill hon klippa lite här och lite där..
gör hon det!
Ska bli spännande!
Kul med förändringar.
Och sen är jag redo för morgondagen i Malmö!
Längtar!

Nu ska jag fixa det sista innan jag måste köra till jobbet...
Jag är tidsoptimist!
Är det fler än jag som är det?...

Linda


Kommentarer
Postat av: TT

Åh, stackare!

Jag hatar att kräkas, det gör jag en gång vart femte år tror jag.

Spännande att ge frissan fria händer, det skulle jag också behöva...

Tidsoptimist-javisst! :o)

Ha en bra dag!

2008-10-23 @ 08:05:22
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0