3/10

Sov gott fram till telefonen ringde klockan 02:45...
hjärtat i halsgropen, svarade jag...
och
PEEEP!!!
En idiotisk fax mitt i natten!
Japp, sen var det inte lika lätt att somna om!

Då det idag är vägdag så hoppade jag upp på vågen,
i dag visade hon 70,3 kg.
Så från förra veckan blir det plus 0,2 kg.
Men det känns bra,
kroppen försöker nog hitta en vikt den mår bra på.
Och min platå får jag se som ett vilotillfälle!

Sitter här med min frukost,
20 rågfraskuddar och 1 dl lättmjölk.
Och jag njuter....
Än så länge inget magknip.
Men jag har tagit det lugnt!
25 minuter till min goda frukost.

Hur lång tid brukar er frukost ta
och vad äter/dricker ni?

Linda



Kommentarer
Postat av: Jess

sV: Jo pengar är aldrig fel du! :) & inte småbarn heller, om dom inte skriker ;) haha! Tack för kommentaren! :)

2008-10-03 @ 08:52:24
URL: http://jessljungberg.blogg.se/
Postat av: Majja

Då man är smådum och försöker banta i stort sett jämt så dricker jag te och äter en halv grapefrukt på morgonen. Men jag mår bra efter det och går ner sakta men säkert så...

2008-10-03 @ 09:05:51
URL: http://marvelousmajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0