31/10

Hemma efter en kväll med kalkon, kokt potais, mormors gräddsås,
brysselkål och hemmainlagda gurkor!
MUMS!
Och en hel hop släktingar förstås...*L*
Min morfar fyllde år,
så då firrade vi både det och fars dag nästa helg!
(gäller att slå ihop så mycket det bara går,
när vi är så stor släkt som vi!)
Har även hunnit med lite efterrätt,
gräddtårta med vindruvor!
Och allt detta utan att dumpa!
Jag är stolt!!!!

Men nu börjar kroppen och huvudet säga ifrån...
måste ta mig till sängen och vila!
Länge!
Huvudet bankar...
jag har ont i ryggen...
och jag är helt SLUT!
Så vad jag behöver är en LÅÅNG natt med mycket sömn!
Och en lång sovmorgon i morgon!
Sen är jag förhoppningsvis med i morgon igen.
Det är inte mycket det fina tål...*L*

Hur har er halloween kväll varit?

Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

S: USCH! Gamla män luktar illa ;P



Haha min dag sööög från morgon till kväll. Dagen började kasst med ett av barnen som fick ett psykbryt. Iofs så finns det med i bloggen. Haha. Så jag fick dammsuga halva jävla köket. Inte nice.



Haha. Berg är nice du ;D



BRYSSELKÅL? :O ÖÖÖÄÄÄÄEEE! :D

2008-11-01 @ 11:40:40
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0