31/10

Hemma efter några dagar på resande fot..
eller närmare sagt en liten kryssning till Oslo!
Började med att all tågtrafik mellan Lund och Malmö låg nere i Onsdags...
Som tur var,
så var vi ute i god tid....
Blev till att trängas med en MASSA människor i buss från Lund till Malmö..
(nu vet jag varför jag avskyr busstrafiken..)
Men vi kom helskinnade fram till Malmö,
och därifrån vidare till Köpenhamn.
Väl inne på båten så hade vi förstås fått fel hyttnummer av dem i incheckningen....
Så det blev att av båten och bort till incheckningen igen!
Och få rätt nyckelkort,
sen gick det mycket lättare...
Annars gick resan bra!

Har klarat mig utan dumping, under hela resan.
och det är bra,
för jag har ätit lite toblerone..*L*
oCH LAKRITS...
Men jag har även gått en massa steg!
Så jag har nog gjort av med mer än jag intagit..*L*
och det måste ju anses som bra!

Shoppat en massa har jag också gjort...
kläder, vin, godis och parfym,
fick knappt plats med alt i väskan..
den var tyngre än när jag varit en vecka på Rhodos!.*L*
Men hem kom jag iallafall!

Och vi har redan haft barn här som sagt "Bus eller godis"...
och vad väljer man?..
jag letade fram lite godis,
och vips,
så var man av med dem!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen en stund,
innan det bär av på kalas ikväll!
(kläder till ikväll, lär inte bli något problem..*L*)

Linda


Kommentarer
Postat av: Linda

S: Jisses. HAHA. Vafan gjorde du på berget? ;P >Eller nu fattade jag kanske fel ^^



Nje men det vore great om man fick allt gratis. Då skulle jag vart rik du ;P



HAHAHA. Jag hatar bussar. Det är trångt och äckligt. Blääääh

2008-10-31 @ 18:13:40
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0