5/10

Visst har jag badat,
i 35 grader varmt vatten!
Riktigt gott!
Så nu är jag både ren och trött!

Ska ta och äta något litet nu,
man blir ju hungrig av att bada,
som tur är så hade jag ett äpple i bilen,
som jag kunde tugga i mig!

I morgon blir det inget springande,
måste ju vila mig emellanåt..*L*
Kanske en promenad på eftermiddagen,
men inget allt för ansträngande!
Har jag tur kanske min träningsvärk har försvunnit till tisdag...
funderar på att gå ett friskis pass i Kristianstad när jag ändå ska int ill dietisten.

Idag har jag slarvat med vattnet...
inte mycket jag fått i mig,
så om jag vaknar med huvudvärk i morgon så vet jag varför!
Brukar ni få huvudvärk vid vätskebrist?

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0