5/10

Idag blåser och regnar det som i en Nalle Puh saga!
Men jag..
jag har varit ute och joggat,
(fast idag sprang jag bara halva rundan...)
och utökat den så att nu är rundan ca 2 km.
Så nu sitter jag här..
(och 1 glas med vatten)
blöt och svettig,
men jättenöjd med mig själv!

Igårkväll innan jag skulle lägga mig var jag törstig,
så jag tog ett glas med mjölk (½ dl), sen kom magknipet!
Jag hade lika ont som i förrgår,
men denna gången varade det inte riktigt lika länge.
Så från och med nu,
ingen mjölk vid läggdags!

Nu ska jag göra mannagrynsgröt till mina älskade huliganer,
den stora ska ju spela sista matchen idag,
och idag SKA de vinna!
Så om jag gör en riktigt frukost,
så har ju jag gjort så bra jag kunnat,
för att öka deras chanser att vinna!..*L*

Jag har fått en blåsa på tån...
Måste vara av allt springande...*L*
Jag måste köpa nya joggingskor om jag ska fortsätta med att vara så här duktig!

Jag har hört att man ska byta träningsskor,
vid varje förlorat eller vunnit 5 kg...
Vilken tur att jag inte trott på det innan..*L*
Då hade jag haft många träningsskor idag..*L*

När jag gjort något jag är stolt över på morgonen,
lever jag på det hela dage4n!
Så idag blir en helt underbar dag!
(inte ens vädret kan dra ner mig idag!)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0