6/10

Hemma efter en lång dag,
först på jobbet och sen på fritidsgården..
har ätit knäckebröd med smör och ost,
och druckit en massa kaffe...
så frågan är väl om jag kan sova ikväll..*L*

Träningsvärken i vaderna har börjat släppa,
skönt!
Var lite nervös ett tag att jag inte skulle kunna gå på ett bas pass i morgon, på friskis och svettis.

Stegen idag är 9386,
än så länge,
några till ska jag kunna skrapa ihop!
(iallafall till 10000)

Har ni gjort något i dag ni är stolta över?
(svärmor: jag vet att du varit duktig hemma hos oss idag!
TACK! )

Linda

Kommentarer
Postat av: TT

Jag har äntligen kommit iväg på ett träningspass, det är jag stolt över, och att jag orkade igenom hela passet! :o)

2008-10-06 @ 22:01:12
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0