7/10

Ändrade planer...
blir ingen friskis i dag för mig!
Ska vara på möte 19:00,
så jag hinner inte.
Har jag tur hinner jag med att sola,
men jag hoppar nog det också...
Äter en riktig lunch i stället!

Jag åt en mannafrutti till mellanmål på jobbet...
ingen höjdare,
fick ner halva,
sen kändes det som att äta grädde.
Så nu äter jag knäckebröd innan ajg ska till dietisten...

När jag skulle väga mig innan operationen,
åt jag inget på hela dagen fram till jag skulle väga mig.
Jag har ändrat taktik...*L*
Nu äter jag alltid..*L*
Tänk så mycket ens tankesätt kan ändras...

Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHA. Jag skulle vara överlycklig om jag var rik. Tänk liksom att kunna köpa allt man ville utan att behöva tänka på att pengarna tar slut. Hur underbart hade inte det varit? :)



Haha, jag brukar gå på toa innan jag väger mig. En klassiker! :D

2008-10-07 @ 15:11:17
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0