7/10

Hemma en snabbis innan jag ska iväg på möte!

Dietisten idag hade bara goda ord att säga om mig,
vägdes in på 69 kg!
Och ett bmi under 27!
Hon förklarade att mitt magonda förmodligen är gallsten...
så nästa gång jag får så ont,
så bär det raka vägen in till sjukhuset!
Jag ska även sluta med mina järntabletter,
och dricka något konstigt jag ska köpa i morgon...
detta skulle göra så att min mage funkar som vanligt igen!
Jag skulle höra av mig till henne om jag fick några andra problem...
annars är jag färdigbehandlad!

Linda


Kommentarer
Postat av: mie

Den glassen var ok, jag hade heller aldrig smakat den innan=). Kram!

2008-10-07 @ 19:33:18
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0