8/10

Huliganerna ville inte se film med mig,
men fika gick bra!
Nu är de och borstar tänderna...
Jag har varit och tagit min obligatoriska varm dusch,
och nu ska jag krypa ner i sängen och titta på "Mamma Mia"
igen!!!

Åt 1 dubbelchokladflarn ikväll,
och det utan att dumpa.
Åt den sakta och säkert..*L*
Många tugg och mycket tid..*L*
Smakade smaskens!
Sen fick jag lite dåligt samvete för kakan,
men det gick snabbt över.
Jag gjorde 20 situps,
så fick jag annat att tänka på!
(istället för att ta en kaka till..*L*)

Vad gör ni när ni försöker låta bli det där lilla extra?

Linda

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Ha en skön kväll, själv ska jag nu slänga mig i duschen efter ett svettigt step-up pass!



Kram Sus

2008-10-08 @ 21:23:37
URL: http://sus68.blogg.se/
Postat av: emmely

När jag försöker låta bli det lilla extra så hör jag min läkares röst säga - Man kan säga att din kropp är alergisk mot sötsaker, du tål det inte och du går upp i vikt 3 minuter senare. Ett uttryck som han alltid säger. Man annars är det det vanliga, det är inte bra för tänderna mm.

2008-10-08 @ 22:18:48
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: Majja

Jag klunkar i mig en träningsflaska med vatten så är allt sug efter att stoppa ngt i munnen borta sne :) Fast man kanske måste upprepa det sen när vattnet börjar försvinna från magsäcken.

2008-10-09 @ 08:54:06
URL: http://marvelousmajja.blogg.se/
Postat av: Anna

hej Linda, va duktig du har varit!! Jag väntar på operation i Kristianstad, är lite nyfiken på dej. När blev du opererad? går du hos dietist nu? ingenting du ångrar? Anna

2008-10-09 @ 09:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0