9/10

Vattengympan tog inte helt kål på mig...
(men nästan)
Nu är jag trött, sliten, orkeslös..
kommer inte på fler "trötta" ord..*L*
Men ack så skönt det känns i kroppen!
Och jag känner mig nöjd!
(fast jag kommer sova som en gris i natt!)

Jag har fått en ny favorit istället för ananas...
clementiner..
jag älskar clementiner!
Men...
jag kan inte äta hela!
Bara det "göttaste"..*L*
Innanmätet, inte "hinnan".
Den kan fastna i min nya lilla magsäck och då måste man åka in till sjukhuset för att "peta" bort det..
så jag avstår från "hinnan"!

Stegen idag är inget att skryta med
6562...
men sen har jag varit i vattnet mycket idag också!

Nu ska jag krypa ner i s'ngen och äta en clementin och titta på någon bra film!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0