9/10

Lite sovmorgon blev det!
Och nu väntar magen på frukost...
HUliganerna tittar på tv och mannen sover,
och jag är hungrig!
Så då blir det frukost!

Idag ska vi iväg och bada jag och huliganerna,
i Olofström.
Och de har en härligt skön varmvattensbassäng där..*L*
Som jag ska ligga i!
Och bubbelpool har de också...
så barnen vet var de ska hitta mig!
Denna gången ska jag inte missa att ta med fika!
Då de bara säljer godis och glass.

I morgon ska läkaren från infektionen ringa om mina prover som togs i fredags,
hoppas de är bra nu.
För jag mår ju kanon,
har en lika bra dag i dag som jag hade igår!

Min kusin ska gå igenom samma resa som jag gjort,
hon ska opereras den 20/11.
Så nu håller jag tummarna att det går lika bra för henne som för mig!

Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0