22/9

Ännu en kväll på fotbollsplanen...
Stegen är bara uppe i 5297,
så det blir till att på med joggingskorna och ut i mörkret!
(men inte för att jogga..*L*)

Åt majskolv till kvällsmat...
med lite bregott på och lite salt.
Hur gott som helst,
men nu är jag proppmätt!

Fick brev från medicinkliniken om att jag skulle ta mina
8 månaders prover denna veckan.
(efter operationen)
Och de ska tas på tom mage!
Ska bli spännande att se hur det går..*L*
Funderar på att åka och fixa det i morgon allaredan,
så jag slipper det sen.
Ska ju även in till infektionen och ta prover denna vecka,
fast de har ju inte med min operation att göra.

Nu känns det som om allt går min väg!
Både hälsan och livet!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0